zgłoszenia serwisowe OTRS

System zgłoszeń serwisowych OTRS jest narzędziem do sprawnej obsługi zarejestrowanych klientów TBD MAZOWSZE Sp. z o.o. Każdy klient powiązany ze spółką umową serwisową w dowolnym zakresie dotyczącym sprzętu, oprogramowania lub innych usług ma mozliwość zarejestrowania w systemie jedną lub więcej osób uprawnionych do dokonywania zgłoszeń awarii, niesprawności lub innych potrzeb. Zgłoszenia są kojejkowane w systemie i przekazywane osobom serwisującym w zależności od ich zawartości merytorycznej.
System OTRS jest dostępny pod adresem serwis.tbdsiedlce.pl/otrs/index.pl lub po kliknięciu w dowolnym miejscu ikony:    OTRS umożliwia interwencje serwisowe

Procedura komunikacji w systemie OTRS:

Założenie konta:

Zgłoszenie incydentu: 

  • zalogować się do systemu
  • wypełnić niezbędne pola formularza
  • opisać problem lub zakres prac do wykonania
  • konfiguracja sieci komputerowych,
  • po wypełnieniu wysłać zgłoszenie poprzez klawisz "Akceptuj"


Szczegółowa instrukcja użytkownika systemu OTRS jest dostępna do pobrania pod tym adresem Instrukcja użytkownika OTRS


Kontakt z Administratorem systemu OTRS: Administrator OTRS

...